KeyCore har sammensat forskellige supportpakker, der sikrer, at vores kunder har adgang til netop den service, de har behov for.
Et KeyCore supportabonnement giver adgang til AWS-support på dansk og engelsk, overvågning af drift, avancerede rapporter og meget andet.
Indholdet i vores tre supportpakker og deres priser fremgår herunder.
Vi ved dog, at der kan være særlige behov, og derfor er vi naturligvis altid indstillet på at sammensætte individuelle pakker.
Kontakt os i dag for en uforpligtende dialog om vores supportpakker
Ring: 29 83 86 70
Mail: salg@keycore.dk
Bronze
Standard
- AWS-overvågning og alarm via email
- Genstart hvis fejl inden for normal arbejdstid
- Overvågning af cpu, memory, disk og netværk
- Email-support inden for normal arbejdstid
Sølv
Alt fra Bronze plus
- Telefonsupport inden for normal arbejdstid
- Applikations-overvågning inden for normal arbejdstid
- Automatiseret start/stop
- Patch-management af OS
- Periodiseret kapacitetstilpasning
- Chat med support (på dansk)
Guld
Alt fra Sølv plus
- Telefonsupport uden for normal arbejdstid
- Applikations-overvågning uden for normal arbejdstid